وب سرویش سپهر

ارائه خدمات اینترنت (ISP)، طراحی وب سایت های تخصصی، تولید نرم افزار‌های سفارش مشتری و محصولات تکمیلی این حوزه

وب سرویش سپهر

ارائه خدمات اینترنت (ISP)، طراحی وب سایت های تخصصی، تولید نرم افزار‌های سفارش مشتری و محصولات تکمیلی این حوزه

آشنایی با وب سرویس پروازهای خارجی

وب سرویس پروازهای خارجی


در حال حاضر پرواز خارجی همانند داخلی بحث سیستمی و چارتری دارد. پرواز سیستمی آن را از چند طریق می‌تواندریافت کرد. بزرگ ترین منبعی می‌توانیم از آن پرواز دریافت کنیم آمادئوس است. سیستم آمادئوس سیستمی است که ایرلاین­هایی از جمله ترکیش، امارات، قطری و ایران ایر در ایران روی آن کار می‌کنند. تهیه وب سرویس آمادئوس کار سختی است و برای گرفتن وب سرویس نیاز اولیه این است که شما با ایرلاین‌های داخلی در ارتباط باشید. پید و ساین داشته باشید، و حداقل یکسال با آن کار کنید.

اگر به حدی رسیدید که ایران ایر تأیید کرد آن وقت شما را به آمادئوس ایران معرفی می‌کند و شما همانند وب سرویس گابریل با یک نام کاربری و رمز به پرواز‌ها دسترسی خواهید داشت. پیاده کردن وب سرویس آمادئوس کار خیلی پیچیده­ای ست و خود آمادئوس ایران به شرکت‌های کمی از جمله فرانگر مجوز پیاده سازی وب سرویس را ارائه کرده است.

شما باز بخاطر اینکه ظرفیت همه بازار را داشته باشید نیاز است به وب سرویس دیگر دسترسی داشته باشید. دوسه تا سرویس دیگر هست که اصطلاحأ پروازهای low cost carrier، پروازهایی ارزان هستند. وایت لیبل پرتو، galileo و ایاتی iati از جمله دیگر وب سرویس هایی هستند که در بحث پروازهای خارجی باید تهیه شوند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس
برخی از امکانات طراحی سایت آژانس مسافرتی

  •      قابلیت امکانات و خدمات  معرفی آژانس مسافرتی خود
  •     قابلیت نمایش شعبه‌های آژانس مسافرتی و آدرس واطلاعات آنها با طراحی سایت آژانس مسافرتی
  •      قابلیت معرفی همه شهرها و کشورها به همراه مکان های تاریخی،توریستی وزیارتی و..در طراحی سایت گردشگری
  •     قابلیت امکان نمایش تورهای داخلی و خارجی و هزینه های تور شهرها و کشورها
  •     مشاهده تورها و زمان دقیق حرکت و زمان برگشت هر تور
  •     معرفی تورهای ویژه و تورهای لحظه آخری و تور ارزان
  •     قابلیت امکان نمایش هتل ها و خدمات وامکانات هر هتل با طراحی سایت آژانس مسافرتی
  •     قابلیت عضویت مشتریان در سایت و ارائه خدمات ویژه به توریست ها
  •    رزرواسیون آنلاین  هتل  و پرداخت اینترنتی هزینه ها
  •    قابلیت ارائه اخبار تورها و آژانس مسافرتی
  •   ارائه خدمات پیامکی به مسافران در هنگام سفر یا معرفی تورهای گردشگری     

بنابراین داشتن یک سایت مناسب علاوه بر معرفی شما در حوزه اینترنت به جذب بیشتر مشتری ودر نهایت درآمد بیشتر در کسب و کار شما میشود.

وب سرویس هتل


با پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون تراکنش های آنلاین ، مسافران ترجیح می دهند به جای طی کردن مسافت و خرید حضوری ، به صورت کاملا آنلاین برای خرید خدمات گردشگری از جمله رزرو پرواز ، هتل ، تور و ... اقدام نموده و از وب سایت آژانس های مسافرتی این این خدمات را دریافت نمایند.

در نتیجه با رشد وب سایت های رزرواسیون و همچنین تغییر رفتار مصرف کنندگان در صنعت گردشگری ایران نیاز به ابزارها و راه حل مناسب جهت فروش آنلاین خدمات اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

سیتی نت قابلیت ارائه خدمات به آژانس ها و شرکت هایی که مایل هستند خدمات فروش هتل ، بلیط هواپیما ، بیمه و غیره را در سایت یا سیستم خودشان به صورت Online داشته باشند را دارا می باشد همچنین وب سرویس هتل قابل اجرا می تواند به هر Provider دیگری متصل شود.

وایت لیبل

می توان گفت وب سرویس یک بستر ارتباطی است که امکان اتصال و تبادل داده ها را بین دو سیستم نرم افزاری یا وب سایت فراهم می کند و به این ترتیب فروش Online پرواز ، هتل و سایر خدمات گردشگری را امکان پذیر می نماید.

سامانه‌های رزرواسیون اینترنتی هتل‌ها

راه اندازی سامانه فروش بلیط هواپیما وظیفهٔ اتصال مسافران به هتل‌ها را جهت رزرو اقامت فراهم می‌آورند. سامانه‌های رزرواسیون اینترنتی هتل در ایران در نیمهٔ دوم دههٔ ۸۰ شمسی راه اندازی شدند و تعداد آنها هم از انگشتان دست فراتر نمی‌رفت. رفته رفته و با ارائه تخفیف‌های مناسب و دسترسی مسافران به این درگاه‌های اینترنتی استقبال دفاتر مسافرتی و شرکت‌ها از این سامانه‌ها افزایش پیدا کرد بطوری که تقریباً به ازای هر ۱۰۰ آژانس مسافرتی در ایران تقریباً یک سامانه موجود می‌باشد. البته فقط چند سامانه جامعیت کامل دارند و می‌توان از آنان بعنوان سامانه‌های جامع رزرو هتل داخلی نام برد.

بررسی و تحلیل وایت لیبل و وب سرویس در آژانس های مسافرتی 


با توسعه نرم افزارهای مختلف و همچنین جریانات صنفی در خرید بلیط هواپیما و خدمات گردشگری، بازار ایران به شدت داغ شده و فعالین آن در حال تکاپو و پیشبرد برنامه های خود هستند. با توجه به این شرایط تامین کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزارها نیز نقش خود را به درستی ایفا نموده اند به طوری که با ایجاد بستر مناسب نرم افزاری امکان فروش آنلاین را برای آژانس های مسافرتی فراهم نموده اند.

وب سرویس هتل

وب سرویس هتل برای هتل های ایران و وب سرویس هتل های خارجی قابل اجرا خواهد بود.

وب سرویس هتل ها با دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع و کامل این امکان را به شما می دهد تا تمامی هتل های ایران و جهان موجود در بانک اطلاعات را را در وب سایت به صورت به روز داشته باشید و با توجه به موجودی اتاق هتل ها به مسافرین نتایج جستجو را نمایش دهید. همچنین امکان رزرو آنلاین توسط مسافر وجود خواهد داشت

 وایت لیبل 

وایت لیبل یک قالب آماده و ساده ای از یک سایت جستجوگر و رزرواسیون خدمات گردشگری می باشد که امکان فروش اینترنتی را به آژانس مسافرتی می دهد. این سرویس انعطاف پذیری و قابلیت های زیادی نداشته و تنها امکان فروش آنلاین را فراهم می نماید، در اصل وایت لیبل نوعی نمایندگی فروش یک تامین کننده بزرگ محسوب می شود که کاربر (مسافر) در سایتی با آدرس، نام و نشان خود آژانس، خرید را انجام می دهد و منافع فروش خدمات موجود دروایت لیبل بین دو شرکت تقسیم می شود.

پیاده سازی وایت لیبل هتل نیاز به دانش فنی نداشته و بسیار ساده و سریع اجرا می شود به طوری که آژانس ها بدون نیاز به انرژی و اختصاص نیروی انسانی حتی خارج از ساعات اداری می توانند امکان فروش داشته باشند. معمولا سرویس وایت لیبل هزینه لایسنس (License) کمتری نسبت به وب سرویس داشته و با توجه به مزایای ذکر شده گزینه مناسبی برای آژانس های مسافرتی می باشد چرا که با کمترین هزینه مادی، زمانی و انرژی تبدیل به یک آژانس مسافرتی آنلاین یا OTA (Online Travel Agency ) شوند.

 نمونه سایت آژانس مسافرتی

برخی از نمونه سایت گردشگری گروه سیتی نت
طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا طراحی سایت آژانس هواپیمایی ،گردشگری و هتل ، تخصص وب سیتی نت است. قالب های اختصاصی برای آژانس های مسافرتی و هواپیمایی و همچنین برترین  ماژول های اختصاصی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران، توریستان و کاربران سایت، را در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی از سایرین مجزا نموده است.

کاربرد طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده و همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس ها و قطار و معرفی هتل ها و مراکز اقامتی و رستوران های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه های فعالیتی اینگونه وب سایت ها می باشد.

طراحی سایت توریست طراحی سایت گردشگری برای شرکت های آژانس هواپیمایی بزرگ و باسابقه و تورها نوعی اعتبار محسوب شده و برای شرکت های کوچک و جدیدالتاسیس نیز زمینه ای برای جذب و افزایش مشتریان را فراهم می کند.