وب سرویش سپهر

ارائه خدمات اینترنت (ISP)، طراحی وب سایت های تخصصی، تولید نرم افزار‌های سفارش مشتری و محصولات تکمیلی این حوزه

وب سرویش سپهر

ارائه خدمات اینترنت (ISP)، طراحی وب سایت های تخصصی، تولید نرم افزار‌های سفارش مشتری و محصولات تکمیلی این حوزه

آژانس مسافرتی آنلاین چه قابلیت هایی دارد؟

سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال بپردازیم که سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟ آیا آژانس مسافرتی شما غیر از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اید، دارای سایت هم هست؟ درباره اهمیت داشتن سایت چه می دانید؟ امروزه برای اینکه هر کسب و کاری بتواند در حوزه کاری خود باقی بماند، حتما به یک سایت نیاز دارد. آژانس های مسافرتی از جمله کسب و کارهایی به حساب می آیند که وجود سایت برای آنها ضروری بوده و می تواند مانند یک معجزه برای جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از تصاویر و محتوایی مناسب مناطق تاریخی و گردشگری را به خوبی توضیح دهید و سبب جذب گردشگران و توریست ها شوید. در ادامه به اهمیت داشتن سایت و همچنین قابلیت های سایت در افزایش جذب مخاطب به آژانس های مسافرتی توضیح خواهیم داد.

اهمیت داشتن سایت برای آژانس های مسافرتی چیست؟

در عصر امروز که اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات درباره کوچکترین مسائل به جستجو در گوگل می پردازند، حیف است که آژانس های مسافرتی از این قابلیت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبینی که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خرید بلیط های مسافرتی می کنند، فکر کرده اید؟

طراحی سایت گردشگری

آژانس مسافرتی آنلاین چه قابلیت هایی دارد؟

از جمله قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، عبارتند از:

  • دسترسی دائمی کاربران به سایت

همانطور که می دانید وجود اینترنت همچون نعمت بزرگی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک به حساب می آید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های هواپیمایی ایجاده کرده، در دسترس بودن سایت در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران است. با این کار کاربر شما در هر زمانی که بخواهد می تواند از خدمات شما مطلع شود و حتی اقدام به رزرو و خرید نماید.

  • جذب انواع مخاطب

از دیگر قابلیت هایی که وجود اینترنت و سایت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، جذب انواع مخاطب است. یعنی شما می توانید مخاطبینی با موقعیت های مکانی متفاوت و با درخواست های متفاوت را به سایت خود جلب کنید و بدین صورت خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید.

خدمات شرکت سیتی نت:

نیازمندی های طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با برند پرواز شناخته شده است. یکی از الزامات سایت آژانس مسافرتی، چند زبانه بودن سایت است؛ به دلیل این که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از این سایت ها دیدن کنند. مدیران آژانس هواپیمایی می توانند، با طراحی بهترین نوع سایت در سیستم، مشتری جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنین در طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین اصولی که باید به آن توجه کنید، این است که مشتری ها دسترسی راحت و سریع به اطلاعاتی که می خواهند را داشته باشند.

وب سرویس پرواز

اولین قدم در راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

برای موفقیت یک سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رعایت نکات زیادی اهمیت دارد. در ادامه تعدادی از آن ها را مطرح می کنیم.

  • طراحی

مهم ترین بخش در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، طراحی یک سایت حرفه ای است. می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. استفاده از قالب های آماده، هزینه پایینی دارد. با این حال، داشتن یک سایت با طراحی اختصاصی، بسیار به وجه و اعتبار کسب و کار شما کمک می کند. همچنین کاربری و جذاب بودن سایت شما در جذب مخاطب، تاثیر بسیاری دارد.

  • سئو و بهینه سازی سایت

زمانی که در ابتدای کار خود هستید و کسی شما را نمی شناسد، باید بتوانید سایت خود را در سرچ گوگل، بالا بیاورید. دومین قدم در مجموعه نکات صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما همین نکته است. کسب رتبه در گوگل، به خصوص رتبه 1 برای ارتقاء کارتان بسیار موثر خواهد بود. در هنگام طراحی سایت و برای سرعت بالای آن، از یک هاست مناسب بهره ببرید. همچنین پس از طراحی سایت، همواره اصول سئو را رعایت نمایید تا بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید و بیشتر دیده شوید.

  • دسته بندی مناسب

در راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، وجود دسته بندی لازم الاجرا است. اگر مشتری وارد سایت شما شود اما نتواند راه خود را پیدا کند، بلافاصله از سایت خارج شده و دیگر برنمی گردد. مخاطبان در دنیای اینترنت، کم حوصله بوده و توقع خدمات هرچه بهتر را از سایت ها دارند. اهمیت این موضوع برای سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما بسیار زیاد است. چرا که رقبای شما زیاد بوده و برای موفقیت باید بهترین باشید.

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما

  • امکان جستجوی سریع

یکی از ترفند های صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، امکان جستجو بر اساس مبداء، مقصد و همچنین تاریخ رفت و برگشت است. این آپشن، به مشتریان در پیدا کردن مناسب ترین پرواز ها کمک کرده و تهیه بلیط را آسان تر می کند.

  • درگاه پرداخت آنلاین

هدف از تشکیل هر کسب کاری این است که به فروش ختم شده و شغل مان رونق گیرد. اصلی ترین بخش در سایت های فروش آنلاین، وجود درگاه پرداخت آنلاین است. از بانک های معتبر استفاده کرده و به کاربران مکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین آن ها را دهید. ایجاد درگاه پرداخت آنلاین را در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیمای خود لحاظ کنید.

  • امکان رزرو هتل

از مهم ترین بخش های هر مسافرتی، داشتن اقامتگاه مناسب است. با هتل ها و مسافر خانه های مختلف قرار داد عقد کنید. با دریافت کمیسیون خود، هتل های مناسب را به مشتریانتان معرفی کنید. این مسئله، دغدغه ایشان در خصوص اقامتگاه را رفع کرده و استقبال بیشتری از سایت شما می کنند.

  • تولید محتوا

همانطور که گفته شد، در شروع کار خود، سعی کنید دیده شوید. یکی از بخش های کمتر دیده شده در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، تولید محتوای جذاب است. با تولید محتوای مناسب و تهیه مقالات متناسب با حوزه کاری خود، این امر را میسر سازید. در تولید محتوای سایت تان، به سئو بودن آن توجه کرده و کاری کنید تا گوگل، رتبه اول را به شما بدهد. تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان، ایشان را در جذب شدن به سایت تان ترغیب می نماید.

آشنایی با مزایای خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروز، اهمیت زمان از همیشه بیشتر شده است. به همین دلیل افراد سعی می کنند در آن واحد، چند کار را به صورت هم زمان پیش ببرند. پیش از این، مردم جهت خرید بلیط برای سفر هایشان، به صورت حضوری اقدام می کردند. امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و گره خوردن اینترنت به زندگی هایمان، بسیاری از کارها، ساده تر از گذشته انجام می شوند. یکی از خدماتی که تکنولوژی به ما ارائه می کند، امکان خرید اینترنتی است. در این مطلب مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما را با هم مرور می کنیم.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

  • صرفه جویی در زمان

اولین و مهم ترین دلیلی که به عنوان مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان به آن اشاره کرد، صرفه جویی در زمان است. با توجه به ترافیک و مشغله های زیاد زندگی مدرن، دیگر نیاز به رفت و آمد به آژانس های مسافرتی نیست.

  • ساده است

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، نیاز نیست فرایند پیچیده ای را طی کنید. تنها با ورود به سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، با چند کلیک، نوع، روز و ساعت پرواز خود را انخاب کرده و پرداخت را انجام دهید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

  • خرید اقتصادی

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما پس اندازی است که می توانید در خریدتان لحاظ کنید. در صورت خرید آنلاین، نیاز به پرداخت هزینه اضافه برای رفتن به آژانس های مسافرتی ندارید. همچنین در زمان انتخاب بلیط، می توانید از پیشنهادات ارزان تری که سایت معرفی می کند استفاده کنید.

  • حق انتخاب بیشتر

زمانی که شما به وب سایت فروشندگان آنلاین بلیط مراجعه می کنید، می توانید با توجه به برنامه زمانی، بودجه و حتی کلاس پرواز، بلیط های مختلفی را تهیه کنید. معمولا بلیط هایی که در ساعات اولیه صبح به فروش می رسند دارای مبلغ بیشتری هستند. هرچه زمان پرواز به ساعات پایان روز نزدیک تر باشد، هزینه بلیط کمتر می شود.

  • در دسترس بودن

چه نیمه شب باشد چه وسط روز، چه در محل کارتان باشید یا در خیابان تفاوتی ندارد. شما در هر زمان و مکانی می توانید با انواع دستگاه های الکترونیک به سایت های فروش بلیط مراجعه کنید. بنابراین می توانید به راحتی خریدتان را انجام داده و از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما استفاده نمایید.

  • خرید بلیط چارتر

از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکان خرید های لحظه آخری است. بلیط های چارتر عمدتا بسیار ارزان تر از سایر بلیط ها بوده و می توانید سفرتان را با هزینه پایین تری انجام دهید. امکان خرید بلیط چارتر در خرید های حضوری به مراتب کم تر از خرید آنلاین است.

وب سرویس بلیط هواپیما

  • دردسترس بودن بلیط خریداری شده

از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، می توان به در دسترس بودن همیشگی آن اشاره کرد. در خرید آنلاین، بر خلاف خرید حضوری، نگران گم کردن یا جا گذاشتن بلیط و در نتیجه از دست دادن پرواز نخواهید بود. بلکه در هر لحظه می توانید به گالری موبایل خود وارد شده و پرینت بلیط تان را بگیرید.

خدمات گروه سیتی نت:

مزایای رزرو آنلاین هتل

یکی از جذاب ترین تفریحات، سفر رفتن و یکی از اصلی ترین نیاز ها در سفر، داشتن اقامتگاه مناسب است. اقامت در هتل یا مسافر خانه، تنها دغدغه کسانی که برای تفریح سفر می کنند، نیست. افراد زیادی به واسطه تحصیلات یا شغلشان، چندین روز در ماه را در سفر می گذرانند. بنابر موارد ذکر شده، بسیار مهم است پیش از آغاز سفر، از داشتن اقامتگاه مناسب مطمئن باشیم. انتخاب هتل به صورت حضوری، دشواری های خاص خود را دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند در رزرو آنلاین، به دلیل پرداخت کمیسیون به سایت های رزرواسیون، هزینه بالاتر رفته و در صورت مراجعه حضوری، می توانند از هزینه ها بکاهند. در ادامه این مطلب، خواهید دید که این ذهنیت اشتباه بوده و تعدادی از مزایای رزرو آنلاین هتل را با شما در میان می گذاریم.

مزایای رزرو آنلاین هتل چیست؟

  • صرفه جویی در زمان

انتخاب هتل به صورت حضوری، زمان زیادی را از ما می طلبد. این مورد در همه مسافرت های تفریحی، تحصیلی و کاری از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حال پیشرفت تکنولوژی این امکان را به همه افراد داده تا از مزایای رزرو آنلاین هتل استفاده نمایند و زمان خود را از دست ندهند.

  • با خیال آسوده سفر کنید

حتی تصور این که از راه رسیده و همراه با خستگی راه بخواهیم به دنبال سرپناه بگردیم، بسیار مشکل است. در حالی که اگر پیش از سفر، محل اقامت خود را انتخاب کرده باشید، با خیالی آسوده می توانید به هتل خود رفته و استراحت کنید.

  • اطلاعات کامل و شناخت محل اقامت

یکی از مزایای رزرو آنلاین هتل، اطلاعاتی است که پیش از رزرو می توانید در سایت تامین کننده اقامتگاه مشاهده کنید. این اطلاعات شامل امکانات و تجهیزات هتل، موقعیت اتاق ها و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل است. همچنین می توانید عکس هایی که از ساختمان، امکانات مختلف و سایر موارد در سایت آپلود شده را ملاحظه نمایید.

رزرو آنلاین هتل

  • استفاده از نظرات کاربران

سایت های فروش محصولات و خدمات مختلف، امکان ثبت نظر را به کاربران می دهد. شما می توانید پیش از انتخاب محل اقامت خود، نظرات کاربران را در مورد اقامتشان بخوانید. به این ترتیب از یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین هتل استفاده می نمایید.

  • امکان مقایسه

معمولا در سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه، چندین هتل یا مسافرخانه با ویژگی های مختلف معرفی می شوند. همچنین میزان هزینه، امکانات و همه موارد دیگر ذکر می شوند. بنابراین می توانید با توجه به اولویت ها و بودجه خود، هتل مناسب خود را انتخاب کنید. سپی سفرتان را برنامه ریزی کرده و از مزایای رزرو آنلاین هتل بهره مند می شوید.

  • بهترین اتاق ها برای رزرو های آنلاین

زمانی که مسافری از طریق رزرو آنلاین، هتل خود را انتخاب کند، به احتمال بالا نظر خود را در سایت های رزرو آنلاین هتل مطرح می کند. هتل داران به این مسئله واقفند. به همین علت، برای افزایش فروش، بهترین اتاق های خود را در اختیار کسانی که آنلاین رزرو می کنند، می گذارند. به این ترتیب، سایر مسافران از نظرات مثبت مشتری های قبلی استفاده کرده و همان هتل را انتخاب می نمایند.

آشنایی با گردشگری میراث فرهنگی

تعریف گردشگری خلاق و بازار انبوه و بازار خاص در گردشگری

گردشگری خلاق به عنوان نسل جدید گردشگری بعد از گردشگری انبوه و گردشگری فرهنگی، طلایه دار و پیشرو تازه نفس صنعت گردشگری است. کارشناسان گردشگری خلاق را نسل جدید گردشگری بعد از گردشگری ساحل (سفر اوقات فراغت و برای استراحت) و گردشگری فرهنگی (متمایل به فرهنگ و موزه ها) قلمداد می کنند.

گردشگری خلاق با شعار موزه های کمتر، میدان های بیشتر بر انجام فعالیت های تجربی و تعامل ژرف تر با زندگی واقعی فرهنگی در شهرها تمرکز می کند؛ در واقع در نسل سوم گردشگری، گردشگر شبیه یک شهروند رفتار می کند تعریف گردشگری خلاق، برگرفته از مفهوم صنایع خلاق است که به ما اهمیت استفاده از خلاقیت و نوآوری را در اقتصاد دانش محور نشان می دهد.

یونسکو صنایع خلاق را صنایعی می داند که محصول یا خدمات آن ها به صورت مشخص دارای المان های نوآورانه یا هنری می باشد. این تعریف، صنایع فرهنگی به علاوه تمام تولیدات فرهنگی و هنری را شامل می شود. به همین دلیل در گردشگری نسل سوم، طراحان بسته های گردشگری با استفاده از صنایع خلاق و تکیه بر تعامل نزدیک و دوسویه با گردشگر در صدد خلق تجربه ای تازه، ملموس و لذت بخش است.

در گردشگری خلاق، گردشگر به تعامل بیشتر آموزشی، اجتماعی، احساسی و همچنین مشارکت با مکان، فرهنگ زندگی و مردم تشویق می شود. مرتبط ساختن صنایع خلاق با گردشگری می تواند تقاضا را افزایش داده، ابتکار در گردشگری را برانگیزد و محصولات گردشگری را دوباره احیا کند. گردشگری خلاق به عنوان جدیدترین مدل گردشگری می بایست با توجه به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی مردم شهرها طراحی و پیاده سازی شود.

سایت گردشگری

هنگام صحبت در ارتباط با انواع گردشگری، همانند صنایع دیگر باید میان بازار انبوه این صنعت و بازار خاص آن (Niche Tourism) تفاوت قائل شد.

در گردشگری انبوه، گردشگری در قامت همان تعریف جا افتاده و مصطلح، گردشگر به دنبال بازدید از شهرهای معروف و اماکن شناخته شده می باشد و در بازاریابی مربوط به گردشگری انبوه نیز تمرکز بر بسته های گردشگری ارزان، هتل های زنجیره ای و جاذبه های گردشگری شناخته شده است.

در طرف مقابل، گردشگری خاص را باید تمرکز بر ایجاد تجربه ی سفر خاص و شخصی سازی شده برای مخاطبینی که به دنبال چیزی فراتر از دستاوردهای گردشگری انبوه هستند دانست.

گردشگری تجربه متفاوت (برای مخاطب با ترجیحات خاص)

  • گردشگری هیجان به گونه ای از گردشگری گفته می شود که در آن به برنامه ریزی برای ایجاد هیجان منحصر به فرد مانند پرش از ارتفاع یا دوچرخه سواری در مکان هایی خاص پرداخته می شود.
  • گردشگری مجازی گونه ای از گردشگری است که با استفاده از ابزارهای نوین بر مبنای فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به ارائه تجربه ای متفاوت برای گردشگر پرداخته می شود.
  • در گردشگری غذا، گردشگران با هدف تجربه غذاها و نوشیدنی های مخصوص کشورها و مناطق مختلف، به آنجا سفر می کنند.
  • در گردشگری هنری، گردشگران برای دیدن آثار هنری، بازدید از قطب های هنری جهان و شرکت در رویدادهای هنریِ خاص از قبیل نمایشگاه ها به کشورهای دیگر سفر می کنند.

گردشگری سلامت

  • در گردشگری درمانی، مردم برای استفاده از مراقبت ها یا خدمات پزشکی مورد نظر به خارج از شهر یا کشور خود سفر می کنند.
  • در گردشگری ورزشی، گردشگران با هدف ورزش و سلامتی به فعالیت هایی از قبیل کوهنوردی، پیاده روی و ... به جاذبه های خاص در مناطق یا کشورهای دیگر سفر می کنند.

گردشگری میراث فرهنگی

  • در گردشگری تاریخی، گردشگران با هدف بازدید و آشنایی با مناطق تاریخی به کشورها و مناطق مختلف سفر می کنند.
  • در گردشگری فرهنگی، گردشگران برای تجربه فعالیت های خاص فرهنگی یا دینی به کشور مقصد سفر می کند.
  • در گردشگری مرم شناسی، گردشگر به آشنایی با فرهنگ فعلی مردم شهر یا کشور می پردازد.
  • در گردشگری جنگ، گردشگران با مناطق جنگی و حوادث آن دوران آشنا می شوند.
  • در گردشگری مذهبی، گردشگران با جاذبه های مذهبی کشور مقصد آشنا می شوند.

گردشگری طبیعت

  • در گردشگری حیات وحش، گردشگران با هدف مشاهده حیوانات و جانداران نباتی در محیط زیست طبیعی آن ها، به مناطق مختلف سفر م یکنند.
  • در بوم گردی، گردشگر با تجربه ای واقعی از زندگی در طبیعت رو به رو می شود.
  • در گردشگری زمین شناسی، گردشگران با هدف مشاهده پدیده های زمین شناختی و خصوصیت های خاص محیطی و زیست محیطی مقصد، به آنجا سفر می کنند.

طراحی سایت گردشگری

سرویس های فروش آنلاین گردشگری

امروزه تمام آژانس ها مسافرتی به سرویس های فروش آنلاین گردشگری نیاز دارند. چراکه کاربران کمتر فرصت می کنند تا برای استفاده از خدمات گردشگری به آژانس های مسافرتی مراجعه نمایند و ترجیح می دهند در کمترین زمان و در هر مکانی به سرویس های فروش آنلاین گردشگری دسترسی داشته باشند.

خدمات گروه سیتی نت:

ویژگی سرویس های فروش آنلاین گردشگری

در انواع وبسایت های سرویس های فروش آنلاین خدمات گردشگری ویژگی های زیادی وجود دارد که توانسته آژانس های مسافرتی و کاربران را به خود جذب کند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • نظرات کاربران

در این سرویس های فروش آنلاین گردشگری، امکان نظرسنجی از کاربران یا مشتریان وجود دارد که همین امر کمک می کند تا مسائل بهتر برای دیگر کاربران شفاف شود و آنها با خیال راحت اقدام به رزرو خدمات آژانس های مسافرتی نمایند. همچنین با توجه به نظر کاربران تمام بخش ها اعم از هتل ها، آژانس های مسافرتی و ... برای بهتر کردن کیفیت و خدماتشان تلاش می کنند.

  • پرداخت آسان

از دیگر عواملی که برای مشتریان یا کاربران حائز اهمیت است، پرداخت آسان بوده که تنها با رزرو و داشتن اطلاعات کارتشان می توانند به سرعت هزینه ها را پرداخت کنند و رسیدشان را دریافت نمایند. همچنین مشتریان اطمینان حاصل می کنند که رزروشان به درستی ثبت شده است.

  • استفاده از خدمات نقشه گوگل

در انواع وبسایت های سرویس های فروش آنلاین گردشگری از نقشه گوگل استفاده می شود تا کاربران بتوانند به راحتی مسیرهای موردنظرشان را بررسی کنند. همچنین این امکان برایشان فراهم می شود تا نقشه مکان های دیدنی، تاریخی و ... را به صورت دقیق پیدا کنند.

انواع وب سرویس هواپیمایی